خرید هک کلش آف کلنز+هدیه

مرجع تخصصی هک کلش آف کلنز

خرید هک کلش آف کلنز+هدیه

مرجع تخصصی هک کلش آف کلنز

خرید هک کلش آف کلنز + هدیه

خرید هک کلش آف کلنز + هدیه


خرید هک کلش آف کلنز + بازی ماشیناریوم (اشانتیون به شما)





با خرید این هک جم شما صد در صد بی نهایت خواهد شد و خواهید توانست در کمتر از دو ساعت تاون هال خود را به لول 10 ارتقا دهید بدون اینکه جم شما به اتمام برسد.



یکی دیگر از مزایای این هک این است که کلن کاستل این هک بدون داشتن هیچ مشکلی قابل استفاده است و به راحتی میتوانید بین کلن ها فعالیت داشته باشید و برای خود کلن بسازید.


بسیاری از سایت های رقیب که اقدام به فروش این هک مینمایند به شدت کلش آنها قعطی داشته که شاید در روز فقط 30 دقیقه موفق به بازی کردن بشوید و حتی کلن کستل هم کار نمی کند.


اما این مشکل توسط وب سایت ما حل شد و میتوانید به راحتی و بدون افت سرعت این هک را بازی نمایید و از کلن هم استفاده کنید و در گلوبال هم چت کنید.




قیمت این هک فقط و فقط به مدت محدود ده هزار تومان می باشد


پس از پرداخت مبلغ مذکور لینک دانلود برنامه ی کلش هک شده نمایان میشود که می توانید به راحتی برنامه را دریافت نمایید


برای دریافت بر روی عکس زیر کلیک کنید







نام و نام خانوادگی :

ایمیل :





امکانات کلش هک شده


بدون نیاز به روت

رفع بسیاری از مشکلات نسخه های قبلی

امکان اتک زدن آنلاین به صورت سرچی

ویزیت کردن دیگران

پول، جم و الکسیر و دارک الکسیر کاملا بی نهایت

پشتیبانی آنلاین و گلوبال با تمامی کاربران

فعال بودن کلن کستل


امکان بازی تا تاون هال لول 10

سیو شدن و اتک زدن

امکان ساخت منطقه به شکل دلخواه بدون هیچ محدودیتی

امکان ساخت تمام سربازها و اسپل ها و بالا بردن لول آنها

امکان حذف اسپل ها و سربازها

بدون نیاز به حذف نسخه اصلی کلش


تیم فنی ما با تغییرات در این نسخه کاری کردند که نیاز به حذف نسخه اصلی نباشد و این هک در کنار نسخه اصلی بنشیند.



برای دانلود بر روی خرید آنلاین و دانلود کلیک نمایید


قیمت این هک به مدت محدود فقط 10000 تومان میباشد که به محض پرداخت مبلغ، لینک دانلود به نمایش درخواهد آمد و می توانید نرم افزار هک کلش آف کلنز به همراه بازی فوق العاده زیبای ماشیناریوم را که 12000 تومان ارزش دارد به شکل رایگان از ما دریافت کنید









نام و نام خانوادگی :

ایمیل :





***


سوالات رایج کاربران


آیا برای اکانت اصلی مشکلی پیش می آید؟


پاسخ: خیر به هیچ عنوان


آیا قبل از نصب کلش هک شده باید کلش اصلی را پاک کرد؟


پاسخ: خیر نیازی نیست


آیا قابلیت سیو و اتک دارد؟


پاسخ: بله قابلیت سیو و اتک هست


آیا بر روی رایانه امکان بازی هست؟


پاسخ: بله با نرم افزار بلو استکس بر روی رایانه هم میشود بازی کرد


***




برای خرید این هک و دریافت بازی ماشیناریوم به عنوان هدیه ی خرید شما بر روی خرید آنلاین و دانلود کلیک نمایید







نام و نام خانوادگی :

ایمیل :






قیمت این هک بسیار ناچیز بوده و فقط 10000 تومان می باشد!!!


***


توجه نمایید پس از خرید این هک اگر با مشکلی مواجه شدید پشتیبانی این هک در کنار شماست


شما می توانید مشکلات خود را در زمینه با این هک با فرم ارتباط با ما در منوی بالا در میان بگذارید



***


نکاتی که باید درباره ی این هک بدانید


کلش هک شده ی ما آخرین ورژن می باشد


کلش هک شده ی ما دارای قعطی گاه و بیگاه نیست و همیشه به سرور متصل است


به هیچ وجه جم این محصول تمام نشده و بی نهایت می باشد


به دلیل اینکه این سایت وبگاه اصلی این هک می باشد به قیمت 10000 تومان فروخته می شود و هر لحظه امکان بالا رفتن قیمت وجود خواهد داشت زیرا این نسخه همانند نسخه هایی که در فروشگاه های دیگر فروخته می شوند نیست


این هک علاوه بر نصب روی گوشی بر روی شبیه ساز اندروید بلو استکس هم کار می کند و بدون ایراد اجرا می شود


کلن این هک بدون هیچ پارازیت و محدودیت قابل استفاده است


مشاهده فیلم تست کلش هک شده توسط ما








برای خرید بر روی دکمه زیر کلیک نمایید و کلش هک شده با جم نامحدود خود را همینک دریافت نمایید

دانلود هک کلش آف کلنز + بازی ماشیناریوم که هم اکنون در کافه بازار به قیمت 12000 تومان در حال فروش میباشد و به شکل اشانتیون به شما تقدیم می گردد

قیمت فقط و فقط ده هزار تومان





نام و نام خانوادگی :

ایمیل :






***


به دلیل استقبال بی نظیر شما خریداران هک کلش آف کلنز پس از پرداخت مبلغ علاوه بر هک کلش آف کلنز بازی بسیار زیبای ماشیناریوم Machinarium که هم اکنون در کافه بازار به مبلغ 12000 هزار توامن در حال فروش می باشد را می توانید به شکل رایگان از ما دریافت کنید


پس فقط با پرداخت مبلغ ده هزار تومان هم صاحب هک کلش آف کلنز شوید و هم بازی ماشیناریوم که در حال حاضر به مبلغ 12000هزار تومان در کافه بازار در حال فروش است را رایگان دریافت کنید


عکس های از بازی ماشیناریوم






برای خرید هک کلش آف کلنز و دریافت هدیه بازی ماشیناریوم بر روی لینک خرید زیر کلیک نمایید










نام و نام خانوادگی :

ایمیل :







در واقع ارزش هک کلش و بازی ماشیناریوم بیست و دو هزار تومان می باشد که بازی Machinarium به عنوان هدیه تقدیمتان می گردد و شما فقط هزینه هک کلش را پرداخت می نمایید و بازی ماشیناریوم در حال حاضر در کافه بازار به مبلغ 12000 تومان در حال فروش است که می توانید خودتان نیز در برنامه کافه بازار مشاهده کنید


***

نظرات 14 + ارسال نظر
محمد دوشنبه 25 آبان 1394 ساعت 22:12

بخرید با خیال راحت

mAhdi دوشنبه 25 آبان 1394 ساعت 14:03

سلام. من موقع پرداخت با مرورگر گوگل کروم مشکل پیدا کردم با اینترنت اکسپلورر هم صفحه پرداخت میاد ولی دکمه پرداختش هنگه! لطفا راهنمایی کنین .. ممنون

سلام. دوست من مشکل شما احتمالا از مرورگرتون و به دلیل استفاده از فیلترشکن هستش اگه براتون مقدوره از مرورگره موزیلا فایرفاکس (Mozila FireFox) استفاده کنین مشکلتون حل میشه.. با تشکر

حامد امیدوار سه‌شنبه 19 آبان 1394 ساعت 18:41

بابت مشکلی که در پرداخت و درگاه بانک ملت بود مبلغ واریز نشده بود.

بعد از راهنمایی ادمین و پیگیری مجدد این مشکل رفع شد.

ممنون از ادمین محترم

Arash جمعه 15 آبان 1394 ساعت 12:11

سلام ببخشید چند تا سوال دارم من هنوز نخریدم ولی می خوام بخرم ببخشید اگه الان من بخرم کی به دستم میرسه ممنون دمتون گرم

سلام، به محض خرید لینک دانلود تقدیمتون میشه

ArshYa پنج‌شنبه 14 آبان 1394 ساعت 20:50

ببخشید میخواستم بدونم تو این هک نیاز به روت گوشی داره خواهش میکنم بگید میخوام بخرم دو دل شدم

سلام ،به هیچ عنوان نیاز به روت نیست موفق باشید

امیرحسین پنج‌شنبه 7 آبان 1394 ساعت 22:52

سلام من میخوام بگیرم فقط نسخه جدید کلش اومده ایا این هم بروز میشه یا نه؟؟

سلام آقای امیرحسین در پاسخ به سوال شما باید عرض کنم آخرین ورژن هک کلش در سایت موجود است و در صورتی که بازی نیاز به روز رسانی داشته باشد میتوانید با ورود به همان لینکی که سایت به شما داده مجدد ورژن جدید را دانلود کنید و اصلا نیاز به خرید مجدد نیست ،موفق باشید

شاهرخ مهدویان چهارشنبه 6 آبان 1394 ساعت 22:58

بی شک برترین فروشنده هک کلش شما هستید همین الان خرید زدم از شما و بازی با سرعت طبیعی و بدون اشکال اجرا شد

محمد حسینی چهارشنبه 6 آبان 1394 ساعت 20:22

هر دو برنامه رو نصب کردم هم کلش هک شده هم بازی ماشیناریوم که به شکل رایگان بهم عرضه شد

خیلی راحت نصب شدن و اجرا شدن

اول رفتم سراغ کلش هک شده که مهمترین چیز برای من بود خیلی ساده و روان اجرا شد و بالای میلیون جم داشت! هر چی جم استفاده کردم تموم نمیشد اصلا یه حالی کردم که نگو و نپرس چنان کیف کردم اصلا اشانتیونو فراموش کردم !!!!! بعد رفتم سر بازی ماشیناریوم پیش خودم گفتم حتما یه بازی معمولیه وقتی باز کردم دیدم واقعا این سایت دروغ نگفت و ۱۲۰۰۰ تومن ارزش داره گفتم باید تحقیق جامع تر کنم دیدم درسته کافه بازار هم میفروشه دوازده هزارتومن از طرفی هم گوگل پلی داره این بازی رو میفروشه ۴٫۹۹ دلار
فقط خواستم بگم نرم افزار زیاد خریدم ولی این سایت به نصبت ظاهر سادش خیلی صادق و منصفانه کار میکنه دمت گرم مدیر سایت خیلی کیف کردم با سایتت

Davood چهارشنبه 6 آبان 1394 ساعت 13:28

سلام
من قبل از خریدم برای اینکه معلوم کنم این سایت راست میگه یا نه به برنامه کافه بازار رفتم و واقعا دیدم ماشیناریومو دارن ۱۲۰۰۰ تومن میفروشن خوب طبیعتا پیش خودم گفتم اگر هک کلش هم کار نکنه اشانتیونی که داره این سایت بهم میده از کافه بازارم برام ارزونتر میفته در کل من الان خرید کردم هم کلش هک شده راسته و جم من بینهایت شد و هم بازی ماشیناریوم یه بازی فوق العاده با ارزشه اصلا هر دو بازی با ارزشن من خیلی خوشحالم که از اینجا خرید کردم و واقعا هم ارزششو داره به همه پیشنهاد میکنم از اینجا خرید بزنید چون دو نرم افزار با ارزش و صد در صد تست شده رودانلود میکنید -من اصلا انتظارشو نداشتم و ندیدم جایی که چیزی رو بده که از قیمتش بیشتر ارزش داشته باشه اما اینجا دو نرم افزار بازی فوق العاده با ارزشو قرار داده ممنون ادمین عزیز نوش جانت ده تومن

SaSan سه‌شنبه 5 آبان 1394 ساعت 20:26

نخرید عمرتون بر فناست

اینو جدی میگم اصلا جایی پیدا نمیشه هم ماشیناریوم بده هم هک کلش اونم با ده تومن

ده تومن بیرون ماست دستتون نمیدن!!!

من خریدم یه کلش توپ گرفتم از اینجا حرف نداره همه ی جم هاش نامحدوده اصلا تموم نمیشه -این هدیه ای هم که داد راسته که ۱۲۰۰۰ تومن میفروشن دامادمون از بازار جلو چشمم دوازده تومن پول دادش هر کار کردم بهم بده نداد اصلا اتفاقی اومدم اینجا وقتی دیدم کلش هک شده با این بازی رو میفروشه فوری خریدم هر دو توپه توپه توپه

mohsen سه‌شنبه 5 آبان 1394 ساعت 20:24

ببخشید داخل کلن هم می شه رفت

بله دوست عزیز قابلیت به ورود به کلن فراهم شده

علی فعال سه‌شنبه 5 آبان 1394 ساعت 20:22

سلام
دیوونتونم عالیه هک به شکل باور نکردنی کار کرد

محمد فقانی سه‌شنبه 5 آبان 1394 ساعت 13:42

مرسی از هک خوبتون همین امروز خریدم و در یک کلام باید بگم معرکست

اشانتیونتونم دریافت کردم که اصلا حرف نداره سایتتون عالیه:)

افشین محدثی سه‌شنبه 5 آبان 1394 ساعت 13:41

سلام بالغ بر ۱۰ روز پیش این هک رو از اینجا خرید کردم و همچنان در حال بازی هستم و بسیار عالیه و واقعا هم همه چیز بینهایت شده

نمیدونید چه حسی به آدم منتقل میشه فقط باید تجربش کنید

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.